تابان گستر شب نما
کفپوش ال ای دی
تابان گستر شب نما
تابان گستر شب نما

از دیگر فعالیت های شرکت تابان گستر،ساخت کف استیج و کف led و smd است. برای اطلاع از قیمت کف استیج ال ای دی ، کفپوش led با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

کف ال ای دی و استیج رقص

امروزه تامین روشنایی و نورپردازی تقریبا در تمامی فضاها جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است و حضور انواع المان های نوری در محیط های مختلف می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی فضا بگذارد و دکوراسیون شما را کامل نماید. یکی از المان های فوق العاده جذابی که می تواند در تالارها، سالن های پذیرایی، باغ ها و غیره جلوه های دیداری زیبایی را برای شما فراهم آورد انواع کف ال ای دی یا کفپوش LED است که با نام های استیج رقص و پیست رقص نیز شناخته می شود. استیج کف ال ای دی در واقع یکی از عناصری است که استفاده از آنها امروزه در تالارها و سالن های پذیرایی افزایش پیدا کرده است و رنگ و بوی خاص و ویژه ای را به مراسم های عروسی یا جشن های شما می دهد.

کف led یا پیست رقص نور از محبوب ترین سیستم های نورپردازی برای تالارها است که بسیار مورد توجه سالن دارها، مشتریان و گروه های تشریفات مراسم قرار گرفته است. انواع کفپوش ال ای دی یا استیج LED به گونه ای طراحی می شوند که با تلفیق تکنیک های نرم افزاری و نورپردازی بدون اینکه تغییرات فیزیکی روی کف سالن ایجاد شود می توانند جلوه های نوری زیبایی را متناسب با موسیقی در حال پخش و حال و هوای مراسم یا جشن شما ایجاد کنند. 

 

کفپوش ال ای دی یا استیج SMD چیست؟

کفپوش ال ای دی یا استیج SMD، کفپوش های منحصر به فردی هستند که طراحی و ساخت آنها توسط شرکت نورپردازی حرفه ای نماتکس انجام می شود.در این کفپوش ها با تلفیق تکنیک های نرم افزاری و نورپردازی و بدون هرگونه تغییرات فیزیکی جلوه بسیار زیبای رنگ بندی های نوری و بازیهای نوری در ذهن مخاطب شما  جلوه گر خواهد شد. 
شما می توانید کفپوش های ال ای دی را به صورت یک تلویزیون یا تابلوی روان در نظر بگیرید که روی زمین پهن شده است . حتی از نوع پیشرفته این نوع کفپوش ها می توان برای ایجاد تصاویر گوناگون روی زمین همچون فرش استفاده نمود .کفپوش ال ای دی(LED) دارای افکت های فراوانی است که هرشخص می تواند با توجه به نیاز خود از آن استفاده نماید. حتی می توان از تصاویر متحرک در آن استفاده نمود.به طوری که تصاویر حرکت کنند و یا قطعه ای فیلم پخش شود. این کفپوش ها بهترین وسیله برای تبلیغات محسوب می شوند.

کفپوش ال ای دی

 

کف استیج

کف ال ای دی (stage) از محبوب ترین سیستمهای روشنایی جهت تالارها و نورپردازان است که با نامهای تجاری کف ال ای دی، پیست رقص ال ای دی، استیج کف، استیج led و… در بازار موجود است.استیج ها با مدل ها و کیفیت های متفاوت و همچنین تعداد پیکسل های مختلف است که در زیبایی و جذابیت بازی استیج تاثیر می گذارد.

کف LED یا پیست رقص از ارکان اصلی برای برگزاری یک مراسم با شکوه است و به دلیل نورهای جذاب و متنوعی که تولید می کند می تواند در شب هم جلوه بهتری به مراسم و مهمانی شما ببخشد، همچنین لحظاتی زیبا و شبی به یاد ماندنی را به جای می گذارد.این محصول ساخته شده از پیکسل های نوری هستند که با در کنار هم قرار گرفتن، می توانند یک سطح نورانی و حرفه ای را برای شما فراهم بیاورند. تنوع زیادی از پیست رقص یا کفپوش ال ای دی در بازار موجود است که می توان بسته به فضایی که در اختیار دارید اندازه و تعداد این پیکسل ها را مشخص کرد، همین طور رنگ نور انواع استیج کف یا استیج ال ای دی قابلیت تغییر دارد و حتی می توان هنگام روشن بودن تصاویر مختلفی را نیز نمایش بدهد.

این تکنولوژی با استفاده از نرم‌افزارهای خاص، طیف وسیعی از بازی‌های نور و رنگ را در اختیار می‌گذارند. این استیج‌ها با قابلیت‌های فراوانی که دارند، امکانات جذابی برای شادی‌ بخشیدن به مراسم فراهم می‌کنند، مانند افکت‌های متنوع، رنگ‌های بی‌نهایت که عددشان حتی به 16 میلیون می‌رسد و با هم ترکیب می‌شوند و تصویرهای جالب می‌سازند.

 

قیمت کفپوش led

پنل های نورانی تمام رنگی امکان نمایش افکت های نوری متنوع به صورت تمام رنگ را دارا می باشند همچنین افکت های نوری آن در هر زمان و با هر سلیقه ای قابل تغییر می باشد.
این محصول علاوه بر وزن سبک، نصب و جابجایی آسان، دارای مقاومت بالایی میباشد که میتوان از آن بر روی دیواره و یا کف سالن ها، مراکز تجاری ، غرفه های نمایشگاهی و … استفاده کرد که با استفاده از آنها مکان مورد نظر به یک محیط زیبا و متفاوت تبدیل خواهد شد.
نورپردازی از کف یکی از جدیدترین و زیباترین روشهای نورپردازی میباشد .استیج نورانی با نورپردازی بسیار زیبا از کف در ابعاد مختلف و با سطح شیشه ای مات گزینه ای مناسب جهت کلیه مراکز نمایشی مانند سالنهای کنسرت ، سالنهای تئاتر و… همچنین قابل استفاده در کافی شاپ ها و نیز کلیه راهروها به صورت نور سفید و تک رنگ می باشد .

برای اطلاع از قیمت کفپوش ال ای دی ، قیمت استیج و پیست رقص با ما تماس بگیرید.

 

پیست رقص

 

کف های نوری رنتال

اگر شما نیاز دارید در مراسم مختلف ،کف ال ای دی خود را جا به جا کنید بهتر است از کف ال ای دی رنتال استفاده کنید.کف ال ای دی رنتال (پیست ال ای دی رنتال ، کف نورانی رنتال و ... ) از واحدهایی با متراژ 1 متر مربع تشکیل میشوند که با اتصال آنها در کنار هم و به اندازه دلخواه یک استیج ال ای دی و یا کف نورانی با رقص نور و افکت های نوری متنوع و چشم نواز اجرا می شود.

به طور کلی انواع کفپوش‌ ال ‌ای ‌دی یا همان استیج رقص به شیوه‌ای طراحی می‌شوند که با استفاده از فنون نرم‌افزاری و نورپردازی تغییرات جذابی روی کف سالن ایجاد شود. آن‌ها همچنین جلوه‌های نوری زیبایی را متناسب با موسیقی در حال پخش شدن و البته اتمسفر مراسم یا جشن ایجاد می‌کنند.

 

کف پوش کفپوش LED ویدئویی

این محصول از نمایشگر LED تمام رنگی با روکش پلاستیک مقاوم در برابر فشار و ضربه به ضخامت 20 میلیومتر تشکیل شده و قابلیت پخش فیلم و تصویر را دارند. این نمایشگر با تمام امکانات موجود در نمایشگرهای LED قابل نصب می باشد و در مدلهای مختلف موجود می باشد.

 

کف استیج تالار

 

مشخصات فنی پیست رقص 256 پیکسل

پیست رقص ال ای دی 256 پیکسل دارای تراکم ال ای دی بالایی است و تعداد رنگ پیکسل آن فول کالر است که می تواند هزاران جلوه نوری مختلف را برای شما فراهم آورد و به مراسم شما زیبایی خاصی ببخشد همچنین به طور مثال در یک مراسم عروسی شما می توانید بخشی از فیلم عروسی یا نوشته های مورد نظرتان را روی سن نمایش دهید تا مهمانان شما هم لذت ببرند. این کف ال ای دی تحمل وزن 500 کیلوگرم در متر مربع را دارد و مصرف برق آن 300 وات است که با ولتاژ ورودی 90 تا 110 یا 210 تا 240 ولت کار می کند.

این پیست رقص 256 پیکسلی درجه حفاظتی برابر با IP65 دارد که به معنای مقاومت بالا در برابر گرد و غبار، بارش باران و برف و پاشش شدید آب می باشد در واقع این محصول به صورت مقاوم تولید شده است تا شما بتوانید از آن حتی در فضاهای باز مانند باغ ها و محوطه های باز برای مراسم ها و جشن های خود استفاده نمایید.

مشخصات فنی استیچ ال ای دی 100 پیکسل

استیج رقص LED در این مدل دارای تراکم پیکسل 100 است و به صورت فول کالر ارائه می شود همچنین تحمل وزن تا 500 کیلوگرم در مترمربع را دارد و مصرف برقی برابر با 200 وات داشته با ولتاژ ورودی 90 تا 110 یا 210 تا 240 ولت کار می کند. یکی از مشخصات قابل توجه این پیست رقص داشتن درجه حفاظت IP65 می باشد که به معنای مقاومت بالا در برابر گردو غبار، بارش باران و برف و پاشش شدید آب می باشد در واقع این محصول به صورت مقاوم تولید شده است تا شما بتوانید از آن حتی در فضاهای باز مانند باغ ها و محوطه های باز برای مراسم ها و جشن های خود استفاده نمایید.

با استفاده از این پیست رقص 100 پیکسلی شما می توانید هم رقص نور ایجاد کنید و هم اینکه این محصول قابلیت پخش نوشته را دارد یعنی شما می توانید نوشته های دلخواه و مورد نظرتان را روی کف ال ای دی به نمایش در آورید. تعداد افکت هایی که می توانید با این پیست رقص ایجاد نمایید نا محدود است.

 

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x